Pages

31 maart 2012

OPI op Ebay



Laatst was ik op zoek naar goede OPI lakjes op Ebay, helaas worden daar heel veel nepperds verkocht dus de zoektocht was erg lastig maar wie goed zoekt zal vinden!


Toen kwam op de volgende verkoper terecht: sdmironailsbeautysupply
Na de reviews te hebben doorgelezen leek dit mij een vertrouwde verkoper en heb 3 lakjes van de OPI Holland collectie besteld. $7,99 per stuk plus $4,50 verzendkosten. Kwam ik op een eindbedrag van $33,50 dat komt neer op ongeveer 25 euro! Terwijl ze in de winkel toch zo'n gauw 13,95 euro kosten p.st.
Koopje dus!

Na ongeveer 1,5 week wachten kwamen ze dan eindelijk binnen! en kon ik gaan testen of ze daadwerkelijk ECHT waren.. en ja hoor! It's the real deal!

Nog wat foto's:





Deze verkoper heeft niet alle OPI kleurtjes maar toch een aantal wat.
Ze zijn allemaal nieuw, dus niet gebruikt!
Ook heeft ze nog een aantal andere merken zoals Orly, China Glaze en Revlon.
Ik zou zeggen, neem gauw een kijkje!

1 comments:

  1. Goede tip! Ik zoek ook al een tijdje naar een betrouwbare O.P.I. verkoper op eBay, dus ben heel blij met deze post haha =n__n= Ik vind die middenroze kleur trouwens echt sooo cute!~

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily