Pages

3 november 2011

A dream come true

Al sinds ik een jaar of 10 was zei ik altijd al dat ik later een Engelse Bulldog wou.
En gisteren werd deze droom dan eindelijk werkelijkheid!

Mijn vriend en ik waren twee dagen bij mijn ouders op bezoek in Delfzijl.
Toevallig stuitte m'n vriend via marktplaats op een mooie kennel hier dichtbij in de buurt.
Deze kennel zou meerdere nestjes met pups hebben dus ik besloot even te bellen om wat vragen te stellen.
De man kon er erg veel over vertellen en het klonkt allemaal heel erg positief.
Natuurlijk konden we de verleiding niet weerstaan om de volgende dag er even langs te gaan om te gaan kijken naar deze puppies.
Ik had mijn vriend al gewaarschuwd.. bij puppies kijken is met één thuis komen. Hij dacht er nog erg luchtig over..


De volgende dag gingen we samen met mijn moeder langs de kennel.
We hoorden al gauw allemaal geknor en geblaf van volwassen Bulldogs buiten.
De man bracht ons naar buiten waar de puppies waren. Hij had wel 3 nestjes. Ik kon m'n ogen niet geloven.. overal waar ik keek waren prachtige mooie pups. M'n hart sloeg gelijk op hol en ik was in de zevende hemel.
Gelukkig is m'n vriend wat meer 'down to earth' en hij had zijn oog al gauw op een pup laten vallen van 4 maanden oud. Terwijl ik nog bij de pasgeboren pups zat te kwijlen.

De man was erg te spreken over deze pup wat mijn vriend zo mooi vond. En haalde hem even uit de kennel zodat we hem van dichtbij konden ontmoeten. Gelijk sprong dat beestje mijn vriend omver..en daarna mij. We waren opslag verliefd, dit moest hem worden!

Helaas zit er een pittig prijskaartje aan deze honden vast, als je een met stamboom en alles er op en eraan wilt hebben. Wat wel aan te raden is bij dit ras.
We gingen eerst weer richting mijn ouders huis om te kijken of we het geld voor elkaar konden krijgen.. we hadden hier tenslotte niet opgerekend dat we met een hond weer naar huis zouden gaan. M'n vriend moest en zou dit beestje vandaag nog mee nemen. Gelukkig was het allemaal te doen dus belde we de man op om te vertellen dat we de pup kwamen halen!

Vlug nog even langs Pets Place geweest om de benodigde spullen te halen zoals een Bench, riem, etensbak etc. Toen we dit allemaal voor elkaar hadden reden we snel terug om onze pup op te halen!

Na de papieren getekend te hebben en een puppypakket en alle nodige informatie wat erbij komt kijken mee gekregen te hebben werd ook onze pup in de auto gezet. Tussen mijn benen op de grond lag hij heerlijk rustig tot aan huis.

Ik heb echt geluk dat mijn vriend ook gek was van Bulldogs en dat mede dankzij hem mijn droom is uitgekomen. Onze pup heet Buddy het is een reu van 4 maanden oud en het is echt een SCHATJE! Ik ben verliefd.


(meer foto's volgen)

5 comments:

  1. ow... wat lief en een leuk blog!
    ik volg jou! jij mij ook?
    www.just-like-beauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So, did you get a puppy? If so, I'd love to see pictures. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ignore the last comment. :P I am such a ditz sometimes, y'know? Your new puppy is ah-dor-able.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Ik wil ook ooit een hond, een pug ofzo :p

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily