Pages

31 augustus 2011

Leuke WebShops #1

In deze blogpost zal ik een paar favoriete webshops van mij met jullie delen.
En dan bedoel ik niet de grote bekende webshops die iedereen wel kent zoals H&M, Asos enz. maar echt de wat minder bekende webshops die ook aandacht verdienen en die zeker de moeite waard zijn.
Ik zal bij de links ook een kleine beschrijving zetten.


- Miss Coquines.nl
Miss Coquines is een kleding winkel die o.a. in Rotterdam te vinden is.
Het is zo'n winkel wat je eigenlijk snel voorbij loopt.
Toch hebben ze best verassende dingen, leuke schoenen voor weinig geld en vooral over de broeken ben ik erg tevreden, ze zijn erg goedkoop en vooral lekker lang! Zelf ben ik 1.78m en vaak zijn broeken me NET te kort. Deze broeken zijn gewoon bijna te lang, wat perfect is!
Ook verkopen ze voor mannen een ruim assortiment aan leuke t-shirts met printjes.

- Capricci.nl
Bij Capricci heb je erg mooie sieraden en accessoires te koop. Super geschikt om leuke kadootjes te vinden of jezelf even lekker te verwennen met een nieuw sieraad.
Je vind hier erg unieke dingen en ook enorm leuke sieradenrekjes! Ook ben ik erg weg van de horloges die ze verkopen, helaas zijn de mooiste heel snel uitverkocht.

- Blitzzwonen.nl
Als je van meubelen houd met een brocante/barok look, dan kan je hier echt hele leuke dingen vinden.
Je kan hier hele leuke kleinmeubelen, woondecoraties en woonaccessoires vinden en het is allemaal erg betaalbaar.
Ook re-stylen ze oude meubeltjes naar zo goed als nieuw. Erg leuk!

- De Leukste Taarten Shop.nl
Ben jij ook zo gek op bakken? Cupcakes, koekjes of taarten? Hier vind je echt alles het zo leuk mogelijk te maken. Bak mixen, kleurstoffen, cupcake versieringen enz. enz. Je kan hier echt je lol op.


2 comments:

  1. leuk!
    je vroeg aan mij hoe ik de uiltjes op mijn nagels had gedaan:
    http://www.youtube.com/watch?v=SD-_iMqKZ5Y

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. slechts 1 webshop kende ik :-) leuk dat je ze even op een rijtje zet

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily