Pages

30 augustus 2011

Shoplog: Ebay

In mijn vorige blogpost over Ebay vertelde ik al dat ik regelmatig even op Ebay rondsnuffel opzoek naar leuke koopjes.
Nu heb ik laatst een paar leuke dingetjes besteld wat ik graag even met jullie wil delen.
Ik zal ook de verkopers eronder vermelden.


Als eerst kocht ik deze prachtige ketting.
Het zijn 2 zwaluwen met een tak met mooie roze bloemetjes en roosjes ertussen.
Het was echt liefde op het eerste gezicht. Ik ben erg benieuwd hoe die in het echt bevalt.
Prijs: $5.58  klik hier voor de verkoper.














Dit is een nail polish blow dryer van Hello kitty! 
Ik ben gek op alles wat roze is en als er hello kitty op staat is het nog perfecter dus deze kon ik dan ook niet weerstaan. 
Prijs: $7,99 klik hier voor de verkoper.











Van de volgende verkoper kocht ik maar liefst 2 hello kitty items.
Als eerst een iphone/ipod usb oplader.
Echt super cute en dat voor maar $5,88!















En nog een slaapmaskertje!
Deze koste maar liefst $1,98. Klik hier voor de verkoper.













Dit waren dan mijn nieuwe aankoopjes via Ebay.
Ik denk ook dat ik deze ketting bij een outfit ga combineren voor de BeautyGloss Party.
Als deze spulletjes waren zonder verzendkosten. Het zal ong. anderhalf week duren voor dat ik ze binnen krijg. I can't wait!




1 comments:

Free Blog Template by June Lily