Pages

28 augustus 2011

History: Nagel Looks

Ik doe vrij vaak mijn nagels, even een nieuw kleurtje, leuk designtje of lekker vol glamerous glitters.
Bijna altijd maak ik wel even snel met mijn Blackberry een fotootje er van om het vervolgens op Twitter te plaatsen.
Nu heb ik even alle foto's van mijn blackberry geschraapt om het hier aan jullie te kunnen showen.
De meesten zijn niet echt spectaculair.. maar het leek me toch wel leuk om het even met jullie te delen.


Sorry voor de slechte kwaliteit foto's. Helaas heb ik niet altijd mijn Canon camera bij de hand..
Alle printjes heb ik gemaakt met Konad stempels, behalve die op de eerste foto die strepen heb ik met een nailart kwastje gemaakt.
Op de laatste foto zie je mijn poging tot grafitti nagels. Tutorial kun je vinden op beautylab.nl




1 comments:

  1. Mijn Creabea vriendin! Nice looks, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily