Pages

27 augustus 2011

Blogsale aankoopjes Ohfashion.nl

Ohfashion.nl kwam laatst met het leuke idee om haar niet gebruikte spulletjes te gaan verkopen via haar blog.
Al vrij snel waren er al heel  wat spulletjes verkocht. Toch zag ik nog wel een aantal leuke dingetjes ertussen staan die ik wel van haar wou overkopen.
Zo koos ik voor een nagellakje van Catrice #250 I sea you. Een mooie zee groene kleur. Love it!
Ook nog een DA chunky glitter nagellak die ik ook niet kon weerstaan. En als laatst een mooie lange zilver kleurige ketting met een groot zwart diamant achtige steen er aan.
Die leek mij perfect te passen bij mijn nieuwe kleren die laatst had geshopt.


Al snel kreeg ik mijn gekochte spulletjes netjes verpakt binnen.
De volgende dag heb ik gelijk een mijn nagels gelakt met beide lakjes.
Hier het resultaat:
Deze foto heb ik pas een aantal dagen later gemaakt, helaas was mijn wijsvinger nagel net een beetje afgebroken :'-(
De groene kleur is iets donkerder geworden door de glitter nagellak die ik erover heen heb gedaan maar ik ben er erg blij mee! Ik ben gek op zulke groene kleurtjes.


1 comments:

  1. mooi resultaat, eigenlijk! nooit geweten, hihi ^_^ en fijn dat je er zo blij mee bent, en bedankt voor je lieve woorden mop! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily