Pages

27 augustus 2011

Mijn Favoriete: Handcreme

Sinds ik deze handcreme van Rituals heb gekocht, ben ik echt verkocht! Wat ruikt deze toch heeeerlijkk!
Ik blijf de hele tijd even aan mijn handen ruiken en elke keer geniet ik dan weer een stukje.
Behalve dat hij heerlijk ruikt is het ook nog eens heerlijk zacht en trekt lekker snel in. Wel blijft er nog lang een beetje een vettig laagje op je handen achter, maar dit is niet storend maar juist wel prettig. Het voelt lekker gevoedt aan en zo kan je nog even lekker je nagelriemen ermee in masseren.

Iedereen die ik gebruik van mijn handcreme laat maken zijn gelijk verliefd.
Als deze ooit op gaat ga ik hem zeker weer opnieuw kopen, echt een aanrader als je nog een goede zoekt.

1 comments:

  1. hee,
    een heel leuk blog!
    ik volg je, jij mij ook??

    x Vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily