Pages

26 augustus 2011

Op = op

Kom jij wel eens bij de op=op winkel? Ik af en toe om bijv. een aantal shampoos en douchegels te kopen. Je hebt hier altijd leuke aanbiedingen, bijv. 3 flessen voor 5 euro. Het is altijd goedkoperen dan wanneer je het bijv. bij de Etos of supermarkt zou halen.
Over de kwaliteit heb ik ook nog nooit klachten gehad.
Tot mijn verbazing zag ik dat ze een nieuwe nagellak collecties hadden.


Ik had wel eens eerder nagellak hier gekocht, maar die waren mij totaal niet goed bevallen.
De potjes gingen heel snel stuk bij de dop en de nagellak zelf was erg dik!
Maar nu ik zag dat ze een nieuwe collectie hadden, kon ik het niet weerstaan om even 2 te kopen om te kijken of deze beter van kwaliteit zijn.
Ik kocht de volgende lakjes:

De linker lijkt best veel op het potje van China glaze, hij is een paar mm. korter. De kleur doet me erg denken aan een kleur van Gosh ik weet alleen niet hoe die kleur heet. Misschien weet iemand anders het?
Daarnaast zie je een met chuncky gouden glitters. Zilver had ik al wel maar nog niet goud. Leuk om over een ander lakje heen te doen.
De precieze prijs weet ik helaas niet meer, maar het was erg goedkoop. ik denk nog geen €2 per stuk.
Ook hier hadden ze speciale aanbieding mee namelijk 3 voor €5 en 2 voor €5 die met gouden dop zijn dus iets duurder.
Binnenkort zal ik ze voor jullie swatchen.


Comments:

Een reactie posten

Free Blog Template by June Lily