Pages

26 augustus 2011

Leuke Ebay Verkopers #1

Ebay, who doesn't love it?
Hier kan je echt de leukste accessoires, kleding, beauty, kawaii etc. kopen voor erg weinig geld.
Als je goed zoekt, vind je zelfs dingen wat helemaal gratis vanuit China/Japan naar Nederland wordt verzonden.


Ik snuffel regelmatig even Ebay door op leuke nieuwe koopjes.
Het enige nadeel aan kopen via Ebay is dat je een PayPal account moet hebben, zonder dat kan je niet betalen. Het is een soort van Ideal, maar dan nog makkelijker en helemaal veilig!
Je kan je paypal account koppelen aan een creditcard of aan je bankrekening. Zodra je via paypal betaald word er automatisch geld afgeschreven van je bank/creditcard. Erg handig!
Maar genoeg over paypal.. mocht je nog wel vragen hebben hierover mag je altijd een comment met je vraag achter laten.

Op Ebay kwam ik een verkoper tegen die hele leuke make-up organize bakjes te koop heeft met een barok tintje. Ik hou van barok! Even een paar voorbeelden:


Dat laatste is een leuk bakje waarin je bijv. je wattenschijfjes in kunt bewaren.
Hier een link naar de verkoper: *joliebubble*
Deze verkoper verzend gratis wereldwijd. De prijzen van de bovenstaande objecten varieren van $4,99 tot $15. en onthoud.. de dollar is goedkoper dan de Euro.

Een andere leuke verkoper is: selfcreative
Deze heeft veel leuke sieraden voor weinig geld, en verzend ook meestal gratis vanuit China wereldwijd.
Selfcreative verkoopt vooral veel aparte ringen, altijd leuk als eye catcher!
Een paar leuke voorbeelden:

Al deze sieraden zijn rond de 6/7 dollar dat is rond de €4,87.
Voor het omrekenen kan je deze site gebruiken: http://www.valuta.nl
Ik zou zeggen.. neem een kijkje voor jezelf en leef je uit ;-)
Oke ik hou het dit keer bij 2 verkopers. Laat me weten wat jullie hier van vinden en of jullie vaker zo'n blogpost als deze willen zien.

Shopze!

1 comments:

Free Blog Template by June Lily