Pages

25 augustus 2011

BeautyGloss Party


Afgelopen week was het dan zo ver, de kaarten verkoop was begonnen voor de BeautyGloss Party!
De laatste tijd geven heel veel bekende beautybloggers zo'n party, leuk om gezellig alle bezoekers te ontmoeten. Dit idee vind ik echt gewoon super.. en al die feestjes zagen er allemaal zo leuk en goed verzorgd uit. Toen ik las over de beautygloss party was ik helemaal enthousiast, helemaal omdat Mascha het nog groter aanpakt dan iedereen. Gelijk een rode loper, fotograaf en een dresscode. Klinkt helemaal geweldig toch?!
Toch heb ik een tijdje zitten twijfelen of ik nou een kaartje moest kopen ja of nee.. Amsterdam is vrij ver vanaf Hengelo en je kent eigenlijk bijna niemand die komt. Toen ik een vriendin van mij vroeg of ze misschien mee wilde was ook zij helemaal enthousiast, toen was ik echt om en heb ik gelijk de volgende dag snel 2 kaartjes besteld! So yes I'm GOING! Jij ook??

2 comments:

Free Blog Template by June Lily