Pages

25 augustus 2011

Nail art madness




Hier in Hengelo hebben we denk ik wel 5 kruidvat winkels.. maybe more.
Deze week ontdekte ik weer een nieuwe, en deze heeft echt een breed assortiment aan Essence producten.
Zo ook de nail-art spulletjes. Deze had ik al op een aantal blogs voorbij zien komen, maar ik had ze nog nooit zelf ergens gespot. Nu ik het wel tegen kwam moest ik wel even wat mee nemen..


Zo heb ik twee special effect toppers gekocht. Een met multi color chucky glitters er in en een met een parelmoer glans.
Ik ben echt gek op lakjes met grote chunky glitters er in. Ik heb er al verscheidende maar nog geen 1 met gekleurde glitters, dus ik ben erg benieuwd naar het effect.
Binnenkort zal ik even een leuke nail look verzinnen met deze on top!
Ook kocht ik nog een imageplate voor nail stamps. Ik heb er al veel van het merk Konad, maar ik zag deze met een leuke afbeelding van een kersje er op.. erg cute en veel goedkoper dan van Konad. Al moet ik zeggen dat de plaatjes veel minder gedetailleerd zijn en een stuk minder leuk.
Ook hier zal ik binnenkort een nail look mee proberen te maken.

2 comments:

Free Blog Template by June Lily