Pages

24 augustus 2011

Owl love you


Het is geen geheim dat ik echt gekk ben op uilen! Nouwja eigenlijk niet op de beestjes zelf want die vind ik toch behoorlijk eng. Maar wel op de uil sieraden die je overal tegen komt tegenwoordig.
Die zijn zo leuk allemaal, ik heb dan ook een aardig grootte collectie.

Het begon met 1 ketting, die ik inmiddels helaas kwijt ben..
Dankzij Ebay begon mijn collectie al snel te groeien en toen opeens zag je in elke winkel wel ergens iets met een uil als afbeelding.. ja toen sloeg ik wel een beetje door moet ik zeggen haha.


Op de bovenste foto zie je 3 schattige oorknopjes. De roze en goud kleurige heb ik zo maar van Evelien van Ohfashion.nl gekregen. Dat was echt super lief! Samen met nog een ring. I love them! Mijn liefde voor uilen travels snel over twitter haha.
Die grootte zilveren uil met zwart die je ziet heb ik weer van een andere vriendin gekregen. Ook zo maar :-)
Dus ja iedereen helpt wel een beetje mee aan mijn uilen gekte.



"Heb jij ook iets met uilen of met iets heel anders, let me know :-)"

2 comments:

  1. Wat een mooie collectie heb je!! ^_^ Zulke leuke dingen zitten erbij, me love it n__n Enne, geen probleem hoor, ik had ze ooit gekocht maar nooit gedragen, toen dacht ik heyy waarom niet m'n naamgenootje er blij mee maken hihi! ^.^ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww cute, ik vind owlies ook altijd erg schattig! Zitten echt hele leuke dingen bij n__n

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily