Pages

24 augustus 2011

fUGGS in Action

Een paar weken terug heb ik mijn 2e paar fake uggs aangeschaft.
In de echte Uggs Australia zal je mij nooit vinden. Ik blijf het lelijke dingen vinden, daar ben ik echt niet van plan om honderden euro's aan uit te geven.
Ja ik vind ze lelijk, maar ik moet toegeven dat ze mijn voeten heeerlijkk warm houden in de winter!
Aangezien ik een echte koukleum ben, zijn deze schoenen ideaal!
Jammer genoeg zijn niet alle nepperds even warm en van goede kwaliteit maar deze van de Action zijn EN goedkoop EN lekker warm! Ook zien ze er nog vrij echt uit. Je hebt ze NOG lelijker haha.
Vorige jaar kocht ik de lage donkerbruine met één knoop aan de zijkant. Deze zijn mij zo goed bevallen vorig jaar dat toen ik hoorde dat de Action ze weer had, ik meteen  heen ben gehold om nog een paar te halen!


Zoals je kunt zien heb ik dit keer de licht bruine gehaald.
Deze zijn ook wat hoger dan mijn andere paar. Wat ik leuk vind is dat de bovenkant gebreidt is dit geeft een leuk effect.
Ik denk dat ik in de toekomst zeker nog een paar ga halen in het grijs of zwart.
Wat me trouwens wel op viel was dat ze vorig jaar rond de €8 waren en nu €9,95. Vast vanwege het grote succes van vorig jaar, toen waren ze ook heel snel overal uitverkocht.

"Wat vind jij van deze fake uggs en heb je zelf ook een paar?"

2 comments:

  1. Jaaa ik heb ze ook van de action!
    geweldige dingen en iemand zei tegen mij: wat een mooie uggs heb je aan! ze geloofde dat het echt was hahaha,

    xx
    ikvolgje

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily