Pages

23 augustus 2011

New yorker VS. h&m

Vorige week kwam een goede vriendin van mij m'n nieuwe huisje bekijken.
Ik woon nu sinds 2 maanden ongeveer samen met mijn vriend en ik heb eigenlijk nog niemand hier toe gelaten omdat ik eerst alles graag op orde wou hebben. Alles is nu zo goed als af, tenminste voor de beneden verdieping dan. Boven moet nog van alles gebeuren. Dus laat het bezoek maar komen!
But anyways.. Natuurlijk gingen we ook even snel de stad in hier en heb een paar leuke dingen gevonden.

Als eerst gingen we naar de H&M, hier kan ik nou nooit voorbij lopen.. ookal check ik de site echt ELKE dag of er nieuwe dingen online staan toch mag ik nog graag even naar binnen lopen om misschien nog andere geweldige dingen te vinden wat ik nog NIET heb gezien.
Zo vond ik dat leuk rood/creme/zwart gekleurd hemdje/jurkje. Mijn oog viel hier op en ik moest hem gewoon meenemen. Ik had eerst wat anders in mijn hand maar dat heb ik gauw weer terug gelegd.
Deze was ZO veel leuker! De print lijken wel wat op veren, erg hip natuurlijk!


Hierna liepen we even de New Yorker binnen, hier mag ik ook vaak even rond snuffelen.
De meeste dingen zijn het allemaal net niet.. maar soms word je hier nog wel eens aangenaam verrast.
Zo ook met dit 'body con' rokje. Donkerrood van kleur, erg mooi. en maar €15.
En het paste ook nog eens perfect bij dat jurkje van de h&m. Lucky me!
Ook deze moest ik hebben.

Verder heb ik ook nog een beige 'chino' gescoord in de Sale bij Vero Moda.
Het was 2 halen 1 betalen, en mijn vriendin had een leuk rokje op het oog.
Vaak zie je net niet iets leuks erbij zodat je ook daad werkelijk 2 halen 1 betalen hebt dus leg je het maar weer terug. In dit geval konden we het dus mooi delen. Iedereen happy!
Dus uiteindelijk koste mijn chino nog maar €10!

Vandaag werd er ook nog een pakketje van h&m bezorgt. Ik heb nog een aantal dingen in de bestelling staan, de helft kreeg ik vandaag dus al. Zoals dat leren rokje wat je op de eerste foto en tweede foto goed kunt zien. Ik ben niet zo'n fan van leer. Maar ik vond dit rokje wel erg leuk staan bij het model op de webshop, dus besloot ik deze ook maar in mijn winkelwagentje te doen. Deze valt vast en zeker leuk te combineren bij een aantal kleding stukken die ik al heb.
Ook zat er nog een zwart basic shirtje in. Hier heb ik al veel van, maar eigenlijk nog geen één met 3kwart mouwen, wat eigenlijk toch best leuk is op een rokje. Deze heeft een mooi laag uitgesneden ronde hals, wat ik erg mooi vind bij basics.

Binnenkort zie je vast wel een paar van deze aankoopjes voorbij komen in een outfit of the day.

"wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes?"

Comments:

Een reactie posten

Free Blog Template by June Lily