Pages

23 augustus 2011

favoriete lakjes


Iedereen heeft natuurlijk wel 1 of meer lakjes die echt je absolute favorites zijn.
In mijn geval zijn het er 3 van Essence zoals je hier boven al kunt zien.
Ik hou erg veel van pastel kleurige nagellakjes, en deze van Essence zijn wel uniek vind ik.
zo zie je van links naar rechts: #36 Enchanted Fairy, #27 No More Drama en #34 Walk Of Fame.
Alleen de Enchanted Fairy beschikt over een mooie shimmer. De rest is een beetje mat van kleur.
Ook heb ik nog een grijs lakje, die ook mooi in dit rijtje past. Maar deze pak ik niet zo heel erg vaak, dus deze behoort dan ook niet tot mijn favorieten maar het is wel een hele mooie kleur.
Dit is de #35 Movie Star ook van Essence.

Hier zie je het grijze kleurtje er bij staan.
Volgens mij zijn deze kleurtjes nog steeds te verkrijgen bij Kruidvat maar ik kan het mis hebben.
Als jullie swatches willen zien hoor ik het graag.

"Wat vinden jullie van deze kleurtjes?"


Comments:

Een reactie posten

Free Blog Template by June Lily