Pages

14 juli 2011

Eindelijk Diploma

Afgelopen maandag was mijn diploma uitreiking, ik ben nu afgestudeerd voor secretarieel medewerker.
Dit was een big deal voor me aangezien ik verder nog geen schooldiploma heb. Helaas heb ik vroeger moeten stoppen in havo 3 wegens gezondheidsproblemen en ik heb het ook nooit weer opgepakt. Twee jaar geleden begon ik dan toch eindelijk weer aan een studie en hier ben ik dus op 1 juli voor geslaagd.
M'n ouders waren helemaal trots natuurlijk!
Ik heb een super mooie pandora armband gekregen van hun, met 5 bedeltjes eraan. Dit is al mijn 3e armband van Pandora en tevens ook mijn laatste, als deze vol is stop ik ECHT.


Echt super lief van ze! 1 bedel is een stapel boeken met een uil erop die zo'n 'geslaagd hoedje' draagt. Ook zit er een huisje aan, omdat ik nu uit huis ga en met mn vriend ga samenwonen.
Die mooie vlinders in het kleine doosje zijn vriendschapsbedels. De andere helft is voor mijn zus, aan de binnenkant staat 'friends forever' gegraveerd, echt super lief!

Nu is het de bedoeling dat ik werk ga zoeken, maar eerst ga ik natuurlijk even heeeerlijk genieten van m'n vakantie!

Comments:

Een reactie posten

Free Blog Template by June Lily