Pages

7 juli 2011

Lace Nail Look

Regelmatig geef ik mijn nagels eens een nieuwe look.
Mijn favoriete nagellakjes zijn van Catrice, Essence en Rimmel. Sinds een paar maand ben ik ook helemaal into Konad Nail art.
Je weet wel, met van die stempeltjes wat je op je nagels kan zetten, véél makkelijker dan met sateprikkertjes prutsen, wat ik eerst altijd deed. Je hebt zoooo veel leuke Konad imageplates om uit te kiezen dat is echt helemaal geweldig. Ik heb nu 4 imageplates, in the future ga ik zeker nog meer aanschaffen!
Maarja deze blogpost gaat niet over Konad, maar over een Nails Look!
Deze heb ik vorige week op mijn nagels gezet, en het begint er nu pas echt af te bladeren..

Als je graag wilt weten welke producten ik heb gebruikt voor deze look, lees dan gauw verder..

Als eerst een laagje van Catrice Nails Expert, smoothing base coat.
Daarna 2 lagen van Catrice #190 Wrapped Around My Finger, dan voor de tip heb ik een lakje van Rimmel gebruikt #420 Aqua Cool, 1 laagje was voldoende.
Daarna heb ik de imageplate M57 gepakt daarvan heb ik een kantrandje gebruikt en deze met de witte konad nagellak over de tip heen gestempelt.
Om het af te maken heb ik een laag holografische top coat erover heen gedaan om het nog even iets extra's te geven! Deze is van het merk INM en heb ik besteld via www.boozyshop.nl

Nou dat is de hele look. Hoop dat je het een beetje kon volgen.


Binnenkort een nieuwe look, want deze begint al af te bladeren zoals ik eerder al zei, dus het wordt hoog tijd voor een nieuwe look!

Comments:

Een reactie posten

Free Blog Template by June Lily