Pages

6 juli 2011

Xenos Goodies

Ik ben echt dol op de Xenos. Je hebt daar altijd zo veel leuke prulletjes voor weinig geld.
Ik loop ook regelmatig even naar binnen om rond te snuffelen. Vaak haal ik hier kaarsjes, keuken spulletjes en fotolijstjes.
Deze keer ging ik heen met een doel, ik had namelijk in de folder gezien dat ze een aantal spulletjes met een afbeelding van een uil hadden en ja ik ben echt gekkk op uilen! Ik heb vele kettingen, ringen en zelfs een shirt met een uil er op. De volgende items had ik nog niet in mijn verzameling.


Op de eerste foto zie je 3 leuke opbergblikken, ik weet nog niet wat ik er in ga stoppen maar je hebt ze vanzelf wel een keer nodig. De tweede is een schattige fel roze spaarpot. Ik maak eigenlijk nooit gebruik van spaarpotten, ze staan er altijd maar voor de sier haha en deze kon ik dan ook niet weerstaan.

Verder heb ik nog wat andere dingetjes bij de Xenos gekocht ZONDER uil afbeelding haha.
Zoals deze leuke mok, ik ben dol op gekke mokken waar je heerlijk thee uit kunt drinken of hot choco.




Op de laatste foto zie een ovenhandschoen en lapje. Ik was echt verliefd op de print, het doet me denken aan Blond Amsterdam waar ik ook een aantal servies spulletjes van heb. Ik ben echt dol op cupcakes en op cupcake print! Deze moest ik daarom ook meenemen ookal had ik al een andere.
Ook heb ik nog een keukenschort gekocht met dezelfde print, hier heb ik alleen geen foto van gemaakt.

Wat vindt jij van de Xenos, en wat koop jij hier zoal?

Comments:

Een reactie posten

Free Blog Template by June Lily