Pages

5 juli 2011

Catrice: Papagena

Vandaag ben ik weer even snel de stad in geweest.
In Hengelo heb je niet zo heel veel leuke winkels, maar er is natuurlijk altijd wel een Kruidvat.
Deze Kruidvat verkoopt ook NYC! dus dat is helemaal super, alleen heb ik vandaag eigenlijk alleen wat dingetjes van Catrice gehaald haha.
Mijn oog viel op deze limited edition items.




Het eerste lakje heet: Welcome to the Jungle en het is een soort donker olijfgroene kleur met gouden shimmers erdoor. Echt SUPER mooi!
Het tweede lakje heet: Amazonian Gold dit is een mooie gouden kleur met gouden shimmers erdoor, also LOVE IT!
Ook heb ik nog een mooi oogschaduw palletje gekocht genaamd: Rumble In The Jungle.
De kleuren wijken wat af op de foto. De kleur rechts boven lijkt hier goud maar is in het echt okergeel.
De kleur rechts onder is meer olijfgroen in plaats van grijs. Sorry voor deze slechte foto maar het begon al donker te worden helaas.

Wat vind jij van deze limited edition? Heb je er zelf al wat van?
Ik ben er erg blij mee in elk geval en kan niet wachten om het een keer op te doen!
Helaas zijn niet echt hele zomerige kleurtjes, maar voor de herfst is het wel al super leuk!

De rest van mijn aankoopjes van vandaag zal ik in een andere post laten zien. Dus kom zeker snel weer even kijken.

1 comments:

Free Blog Template by June Lily