Pages

5 juli 2011

Teitloos


Een tijdje geleden kwam ik via Girlscene.nl op deze super leuke webshop waar ze allerlei cute stuff verkopen. Alles is onder verdeeld in een aantal thema's zoals: zomerteit, winterteit, zoetiteit, sushiteit en kitschteit.
Het zijn allemaal van die leuke prulletjes wat je gewoon moet hebben en niet kan weer staan. Dit kon ik dus ook niet, dus heb ik een tijdje terug een bestelling geplaatst.


dit is wat ik zoal heb gekocht..



Manicuresetje in leuke slippertasje


Nail polish pads en mini wet wipes


 

Lekker kitschy Moskee wekkertje






































Super leuk toch?! Ik ben echt gek op zulke hebbedingetjes
Bovendien kreeg ik ook nog een paar extratjes erbij zoals een magneetje en 3 anzichtkaartjes! Altijd leuk of course!
Neem dus gauw een kijkje op http://www.teitloos.nl! zeker de moeite waard.

2 comments:

  1. Lieeeen! Super leuke spullen, ik vind die moskee wekker zo leuk.. Ik ga ook eens een kijkje nemen op www.teitloos.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je tweet! Wat een leuke verrassing om je blog te lezen! Leuk geschreven & leuke foto's, kortom;

    leuk leuk leuk :-)

    Groetjes,

    Maris Maria Renne
    Eigenaar Teitloos Webshops

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily