Pages

2 april 2012

NYC en Catrice


Na dat m'n zoektocht naar Essie nagellakjes bij de Etos mislukt was, ging ik maar de kruidvat in opzoek naar de bekende 3 nieuwe lente kleurtjes van NYC: Lavender Cupcake, Mint Macaron,en Bubblegum Pink.
Oh wat zijn ze mooi, en echt perfect voor de lente en zomer!

Mijn oog viel ook op de City Curls mascara van NYC, lekker roze verpaking (love me some pink) en hij belooft lekker veel krul, dus ik ben benieuwd.

Toen ik verder liep naar het schap van Catrice viel mij op dat er een paar nieuwe mono oogschaduw palletes waren. Prachtige kleurtjes,

Links zie je een mooie turqoise kleur genaamd 510 In love With Hulk en daarnaast zie je mooie Jade kleur genaamd 490 Vanessa's Paradise.


Dan links is geen nieuwe kleur, maar die kon ik ook niet laten liggen. Dit is een mooie Licht roze kleur 110 Gilbert's Grapefruit. Rechts zie je een mooie taupe kleur genaamd 450 Oh, it's toffeeful!

Ik heb geprobeerd om wat swatches te maken voor jullie..

Dat waren m'n aankoopjes weer voor vandaag..
Hebben jullie deze 3 mooie lakjes van NYC al weten te scoren?

2 comments:

  1. Wat een heerlijke aankoopjes meis! n__n die NYC nagellakjes zijn echt heel mooi, leuke namen ook! En ik ben ook heel benieuwd hoe die mascara bevalt ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje meid :) Ja ik hou ook van die namen <3 hihi
    ooh en die mascara is echt super! Ik zal deze week even foto's maken van het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily