Pages

9 april 2012

Review: Big Hollywood Hair


In mijn vorige post schreef ik over mijn aankoopjes van Thebeautybakery.nl
Hierbij hoorde ook de Solid Shampoo bar 'Big Hollywood Hair' Hier was ik het meest benieuwd na.
Toen ik vanmorgen wakker werd kon ik niet wachten om hem te gaan testen.
Ook zo benieuwd naar het resultaat? Lees dan gauw verder ;-)

Het was wel even wennen om mijn haar te wassen met een blok zeep, vooral het vasthouden is even een uitdaging maar al snel heb je het te pakken. Ik wreef het blok zeep op mijn natte haar en toen begon het al snel te gaan schuimen. Heel erg lekker ruikt de zeep niet, heel lichtjes ruik je de kokos maar een onaangename geur zou ik het ook niet willen noemen. Gewoon normaal.
Na dat ik mijn haar goed had ingezeept was het tijd om het eruit te spoelen, gelijk voelde mijn haar erg stroef. Een beetje vreemd normaal gesproken is je haar lekker zacht als je het gewassen hebt.
Maar ja dat hoort erbij als je natuurlijk dat 'big hollywood' kapsel wilt, wel heb ik een beetje crème spoeling in de punten van mijn haar gedaan.

Eenmaal na het douchen heb ik het droog geföhnd, op de kop om nog meer volume te creëren.
Nu tijd voor het resultaat!



WOW! Wat een volume! Echt geweldig! Normaal gesproken heb ik echt heel dun en sluik haar.
Nu heb ik echt een mooie grote volle bos haar, I'm loving it!

Om het te vergelijken zal ik ook even een foto posten hoe mijn haar er normaal uit ziet.



6 comments:

  1. Wooow, wat een effect! Deze gaat echt op m'n wishlist, wat een wonderzeepje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een wonderzeepje!! Nu een dag later, zit het nog net zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I want Big Hollywood Hair too! Ik ga hem meteen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Dat is zeker een verschil! Al lijkt het me nog steeds een gek idee om met een stuk zeep je haar te lijf te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily