Pages

7 april 2012

Order: The beauty bakery


Al tijden wou ik graag een bestelling plaatsen op thebeautybakery.nl
Elke keer kwam het er maar niet van, had ik toch net mijn geld nodig voor iets anders enz.
Toen ik een e-mail kreeg met een kortingscode van 20% MOEST ik wel wat bestellen!
Echt op de laatste dag dat de code nog geldig was besloot ik het toch nog maar te doen, een half uur voor eindtijd begon ik Angel haar website af te speuren naar leuke heerlijke producten, want je moet wel minstens 5 producten bestellen om gebruik te kunnen maken van deze korting.



Ik wist sowieso al dat ik de 'Big Hollywood Hair' solid shampoo bar wou hebben, deze stond al maanden op mijn verlangelijstje, dus die had ik al snel in m'n winkelmandje gegooid :-)
En dan die super schattige Bath Cupcakes, ik als 'cupcake gek' kon dat natuurlijk niet laten liggen.
Ook ben ik gek op geurkaarsjes branden in de avond dus koos ik ook een Home Scent uit, nou vooruit nog maar 1 dan. Dat waren al 4 producten.. nog 1 te gaan!
Toen viel me oog op de Solid Perfumes dat leek mij altijd al zo handig, even zo'n blikje in je tas, heb je altijd een lekker geurtje bij je.. maar ja welke geur is nou lekker? Kon je maar door je computer heen ruiken hihi.
Ik besloot voor Pink Sugar te kiezen puur omdat Angel erbij had geschreven dat dit haar 'all time favorite' is.
Daardoor werd ik er wel benieuwd naar.
Ja nu had ik 5 producten! en nog 10 minuten voor tijd. Snel logde ik in en tot mijn verbazing zag ik ineens meer producten bij mijn winkelmandje staan, blijkbaar waren dat nog producten van de vorige keer dat ik wou bestellen van haar site maar het toch op het laatste moment besloot het maar even niet te doen. Hierbij stond ook nog de Solid Perfume 'Chanel No 5' dus die besloot ik er ook nog maar in te laten en vlug bestelde ik alles voor dat ik weer begon te twijfelen.


Een paar dagen later kreeg ik mijn heerlijke bestelling binnen, alles mooi compact verpakt in een klein doosje. Alles zag er zo schattig uit en het rook ook allemaal even lekker.
Het was dat ik net gedoucht had anders was ik gelijk onder de douche gestapt om de shampoo bar te proberen, zo nieuwsgierig was ik naar het belovende effect.
Natuurlijk heb ik wel gelijk even de solid perfume 'Pink Sugar' opgesmeerd wat echt hemels zoet rook.
Zo heb ik dan ook de hele dag lekker aan mijn polsen lopen snuffelen.


Ik ben echt super blij met mijn aankoopjes, ooit ga ik zeker weten nog weer wat bestellen van deze leuke site.

" Heb jij ooit wat besteld bij The Beauty Bakery? Wat zijn jouw aanraders? "

3 comments:

  1. Leuke aankoopjes!
    Ben benieuwd naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke bestelling! ik moet er ook snel wat bestellen hah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bestelling, ik ben heel benieuwd naar die Big Hollywood Hair bar!

    BeantwoordenVerwijderen

Free Blog Template by June Lily